Datorn funkar igen:D

Ville bara titta in här och säga att min dator fungerar igen:D Det fungerade att ominstallera Windows XP och alla mina bilder, musifiler mm på den "andra hårddisken" finns kvar:) Fy tusan vilken tur alltså. Antar att det bara var nå filer som blivit fel i Windows XP då, att det var därför datorn inte startade upp sig som den skulle. Känns verkligen jätteskönt att slippa köpa en helt ny hårddisk och allt:) Från och med nu ska jag börja ta hand om min dator bättre. Ska ta och rensa ur den, ta bort filer och sånt jag inte använder. Ska försöka bränna ut lite skivor också med bilder etc så jag slipper ha allt liggandes i datorn.

Enda jobbiga nu är att jag måste installera in alla program igen men det är smällar man får ta.
Kunde ju ha varit betydligt värre så man ska verkligen inte klaga. Har laddat ner Mozilla firefox nu iaf, alltid en början:) Kan dock inte få hem msn messenger konstigt nog:S Filen jag ska tanka hem msn med funkar typ inte, skitskumt:S Jaja, det löser sig nog förr lr senare.

Idag har jag tänkt att städa upp lite här i huset plus grejsa med datorn.
Borde försöka bege mig ut och jogga också, lr är det bättre att göra det ikväll med mor? Hmm...vet inte riktigt. Får fundera på det. Borde bli nån promenad också trots att vädret verkar vara lite halvmulet idag.

Saknar föresten min mysiga pojkvän som ju är på jobbet:( Inge roligt att vara ledig och hemma alldeles ensam. Tur han kommer hem efter fyra iaf:) Ha en mysig dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0