Lite av en shoppingdag

VId 2-tiden ska jag följa med Jimmi in till stan för att besikta en bil. Det är inte vår bil utan en av Johnnys alla bilar. Jimmi lovade att han skulle göra det eftersom han fått låna Johnnys garage och fixa sin bmw där. Förhoppningsvis blir det lite annat vettigt i stan också. Funderar starkt på att köpa en dvd med inbyggd video som jag kan ta med till Sunne. Sen ska jag ev också köpa ett nytt och bättre minne till datorn. Fast det sistnämnda kanske jag avvaktar lite med.

Skulle vara kul att köpa lite kläder med fast iofs ska förmodligen jag och Helena in till stan på tisdag så jag kanske ska avvakta lite med det fram tills dess.
Är ju  rätt dåligt väder idag så det passar iaf ganska bra att gå på stan en dag som denna. Skulle ju egentligen ha jobbat men nu blev det ju inte så eftersom jag fick erbjudande om att vara ledig.

Skulle så gärna vilja se bilder på den stuga jag ska hyra i Sunne.
Jag hoppas verkligen jag får några foton mejlade på måndag lr åtminstone tisdag. Är väldigt nyfiken nu. Bara att hoppas på att man inte hyrt in sig på något "ratställe" men det har jag svårt att tro. Skulle också behöva veta om det finns tallrikar och annat porslin där samt städgrejer. Finns det inte det måste jag köpa in det.

Igårkväll fick jag höra att Emma kommit in på sin ekonomiutbildning i Luleå - Grattis vännen!:) Jag ska lätt försöka komma upp och hälsa på nån gång till vintern (bara jag har råd?:S) så kan vi kanske gå och se Luleå-Modo i Coop arena. Däremot fick jag höra att min andra kära vän Ylva inte kommit in i varken Piteå lr Halmstad på de journalistutbildningar hon sökt. Snacka om tråkigt:( Hon är iofs ganska högt upp som reserv i Piteå så än finns ju  en liten chans men drygt ändå. Pratade med henne lite igår på msn och hon visste inte alls vad hon skulle göra i höst annars om hon inte skulle kunna plugga. Tycker väldigt synd om henne. Hon som fixat klart med boende där uppe i Piteå och allt. Men det löser sig nog på nåt vis ändå i slutändan. Bara att hoppas på att nån som fått en plats hoppar av så att Ylva får dennes plats. Jag håller alla tummar och tår.

Ska skriva en lista nu på vad som borde/kan göras i stan. Kanske städa upp lite här med om jag hinner/ids. Önskar er alla en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Klart jag kommer och tittar förbi i stugan din! :D Även om jag kommer in, hehe! Måste bara spara lite först, sen så. Du får ta reda på tåg- och bussförbindelser ;) KRAM!

2009-07-10 @ 14:56:51
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0