Många saker att fixa

Sorry för lite bloggtorka här den senaste tiden. Mkt som händer på sommaren och då blir tyvärr bloggen lidande ibland. Inte mkt att göra åt. Hoppas ni har lite överseende. Jaja, nog om detta. 

Har jobbat idag och igår. Extremt mkt folk så det är jätteskönt nu när man väl är ledig. Är ledig från och med nu fram till fre. Sen jobbar jag fre, lör och sön 11-19 alla dagar och SEN HAR JAG SEMESTER! :) Kommer verkligen bli jätteskönt. Är ledig hela juli ut (2 veckor och 5 dagar) och sen jobbar jag 2 veckor in i augusti innan utbildningen. De två sista veckorna innan min utbildning börjar ska jag vara helt ledig så jag kan fixa och förbereda allt. Är ju inte bara att flytta 60 mil om jag säger så.

Har så mkt saker att fixa i mitt liv just nu. Först allt det här med Värmlandsflytten. Måste köpa in lite smågrejer och sånt till stugan och fixa Internet. Sedan kolla upp vad det kostar att åka tåg emellan Övik och Sunne (kolla om det finns nå ev. rabattkort och såna grejer). Måste även skriva ihop ett uppsägningsbrev till Max så jag får sluta jobba där då jag tänkt.

Vidare måste jag boka in tåg för Värmlands och Gbg-resan v.30. Måste fixa boende också, lär väl bli vandrarhem skulle jag tro, blir billigast så hehe. Liseberg väntar i Gbg bl a, it will be funny!:D Sen måste jag installera in och fixa med min dator innan jag far till Värmland. Borde fixa nåt virusskydd bl a.

Jaha vad har jag mer att ta itu med då? Måste boka in ett tandläkarbesök snart. Sen måste jag fixa ett nytt kontokort innan jag far till Värmland. Det jag har nu går nämligen ut i oktober och det är lite obra. Borde ansöka om studiemedel också, fan det måste jag kanske göra snart så jag inte blir utan pengar(!):S Det vore ju väldigt tragiskt.

Är säkert mer saker också men det är inget jag kan komma på just nu. Borde göra en lista och skriva ner allt egentligen, punkt för punkt. Ja, det ska jag banne mig göra så jag inte missar nåt. Ska göra en sån och sen sjunga Sing star och käka nåt. Det blir bra det. Tänkte jogga ikväll egentligen men det får nog bli imorrn istället eftersom det är rätt regnigt och blött ute just nu. Imorrn är jag ju ledig så då har jag tid att jogga.

Nej, lista var det ja. Ha en fin kväll! 


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken spännande tid du har framför dig nu tjejen! :) Jag jobbar lördag och söndag mellan 11-20 så då ses vi! Gillar nämligen att jobba med dig! och hoppas att jag inte är allt för hemsk när jag blir stressad:P Känner mig inte så jättetrevlig när det blir tokstressigt, gillar inte hur vissa blir när dom blir stressade...:S Dom låter så arga:( Men det gör inte du och det känns så skönt!:) Plus att du är så duktig!

2009-07-07 @ 21:32:03
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0