Bilar söderut imorrn

Jag lever just nu också, tro det lr ej. Har bara inte orkat blogga på senaste tiden, mkt pga att jag har vart på lite smådåligt humör men nu känns det bättre iaf. Skönt det iaf, orka vara på dåligt humör aslänge? (svar NEJ!):P

Imorrn drar jag iaf iväg söderut med riktning mot Sunne.
Kommer bila ner med min mammas bil (Tack så mkt för lånet mor! <3) tillsammans med Jimmi, Emma och Maria. Kommer säkert bli bra. Hoppas man inte får alltför långtråkigt bara men det ska väl inte ske då man åker med ett så "gött gäng", hehe=). Kollade på Eniro och det tar ca 10 timmar att köra ner till Sunne. Väl i Sunne ska vi sova på ett vandrarhem och ev. (lr ja, förhoppningsvis) gå på ett roligt utomhusbad där. Självklart ska jag kolla in den stuga jag ska bo i också. Är fortfarande väldigt nyfiken trots att jag ju sett lite foton. Blir ju ändå rätt annorlunda när man får se det live. Kommer kolla på stugan på onsdag nån gång:)

Nåväl på torsdag kommer vi bila vidare ner till Gbg.
Väl där blir det Liseberg (såklart <3) och kanske nån krogrunda. Har inte planerat så mkt mer. Ska bo på ett billigt vandrarhem iaf så det känns lovande. Kostar bara 215 spänn per person och natt och då ingick frukost också, perfekt:D Såg nu att det inte skulle bli sådär jättebra väder den här veckan så det känns ju inte så kul men. Jaja, man får försöka göra det bästa av situationen. 

Åsele var väl hyfsat kul. Inte skitkul men inte tråkigt heller. Var väl en rolig grej men inte nåt man vill göra varje dag direkt. Ville fynda lite på marknaden men det var knappt nån som orkade gå där nånting (mkt pga att det var så GRYMT mkt folk....och det kan jag ju förstå iofs men) och när vi väl gick där så var det vissa personer som skulle gå jättefort. Väl hemma fr Åsele gick jag ut på krogen en sväng. Det var trevligt:) Träffade Sandra och Robin lite men tyvärr kunde jag bara vara med de runt 45 min eftersom deras skjuts inte orkade vänta längre än så med att hämta. Som tur var träffade jag nå trevliga arbetskamrater iaf, så helt ensam blev man ju inte. Sen på väg ut från krogen så träffade jag gamla klasskompisar i form utav Malin och Jovanna. Det var riktigt trevligt! Måste se till att träffa de innan jag drar ner till Sunne för gott. Lr ja, för gott och för gott...inte riktigt så är det väl men jaa, ni fattar nog vad jag menar. Nåt måste försökas styra upp helt klart.

Snart kommer ju Ylva hem från England också så då måste jag verkligen träffa henne. Var ju evigheter sen. Kommer bli skoj som tusan. Kanske kan träffa henne nästa vecka lr nåt, borde ju funka tycker jag:)

Nej, nu orkar jag inte skriva mera. Ni får klara er med det här inlägget nu för nu kommer jag inte kunna blogga nå mer på nån vecka eftersom jag ju ska söderut. Kommer hem på söndagkväll lr söndagnatt, beror lite på när vi åker fr Gbg. Jaja ni får ha det så toppenbra nu medan jag är borta! Det ska jag försöka ha iaf trots att vädret nog kommer vara dåligt, hehe:P Take care!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Heeej :D Jag är i Sverige nu, Stockholm närmare bestämt, kanske ringer dig ikväll =)

2009-07-22 @ 12:24:28
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0