Vet du verkligen vad du gör?

Jag har hör orden men har svårt att tro på de och ta in de. Känns inte som att jag kan göra det när jag vet hur det kommer att bli. Vad har vi att förlora egentligen? I nuläget har vi däremot allt att förlora enligt mig. Varför riskera allt vi byggt upp? Jag förstår inte. Förlåt men jag kan bara inte förstå. Vad är det värsta som kan hända? Trodde du kände som jag men jag hade tydligen fel. Eller kanske inte men jag kan bara inte förstå hur du kan göra såhär annars. Orkar inte med det här. Gör så ont inuti mig, känns som att allt jag trott på vad gäller oss plötsligt har börjat svaja. Kanske inte är så för dig men för mig känns det verkligen som så i och med det här beslutet. Hur ska jag kunna veta när du gör såhär? Jag vet iaf vad jag känner och vad jag vill. Förlåt men jag kan bara inte se att allting kommer bli så enkelt som du tycks tro.

En talande låt som speglar mina känslor rätt bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0