Köpt en dvd/video

Har varit i stan hela dagen  i princip. Först besiktade vi en av Johnnys bilar vilket gick finfint. Enda problemet var att bilen fick slut på ström lite nu och då när man stängde av den men vi hade med en laddare så det gick hyfsat bra ändå.

I stan köpte jag också en skrivare plus en inspelningsbar dvd/video, den värsta "Onoff" hade för tillfället. Den kostade en del men det kan det lätt vara värt. Valde att köpa till en 2 års-extra garanti också. Tydligen fick man en ettårs-garanti automatiskt men jag kände att ja ville ha mer, skadar ju iaf inte att ha det om det skulle bli nå knas med den. Enda problemet var att de inte hade den hemma för tillfället men den kommer förhoppningsvis inom en vecka:) Köpte även en skrivare på Onoff, en enkel sådan men det var både scanner, kopiator och skrivare då så det kändes lite lyxigt iaf;P Jag hoppas den funkar men det tror jag.

Har börjat planera/styra upp Gbg på riktigt nu också och det känns väldigt bra. Det blir att vi bilar ner efter många om och men och det känns väl lite smådrygt men det kommer säkert gå bra ändå:) Kommer ju åka me trevligt folk så då kommer det nog inte bli lika jobbigt. Måste bara fixa boende nu med, har mejlat ett vandrarhem om lite funderingar så man får avvakta och se vad man får för svar. Gbg-resan kommer hur som helst säkert bli kanonkul!

Har äntligen fått se lite bilder på stugan jag ska hyra nu och den ser gullig ut:)
Ligger som uppe mot skogen också som det ser ut, härligt. Kanske kan man ta sig lite skogspromenader där då. Enda som var synd var att jag inte fick se nån bild på det stora allrummet med sängen, tvn och det men badrummet såg väldigt fräscht ut iaf:) Likaså köksdelen. Han som äger stugan ska iaf skicka kontraktet med brev så det kommer nog att komma inom de närmsta dagarna.

Känner mig nervös nu inför Värmland igen. Fånig jag är, det är väl bara att flytta. Visst kommer det bli en stor omställning att flytta 70 mil men jag kommer klara av det och växa med uppgiften, det måste jag väl bara göra....lr? Fan, det är klart jag gör. Hoppas man träffar på nå sjysst folk att umgås med där bara så man inte bli värsta ensam hela tiden. Det vore mardrömsscenariot men så illa ska det väl inte behöva gå. Kommer sakna min pojkvän som fan också:( Känns jobbigt att behöva vara ifrån han så länge och så långt bort men vad ska jag göra? Kan bara hoppas på att han kan flytta ner sen (några månader, eller allra helst några veckor) efter att jag flyttat dit. Visst måste han först ha jobb och allt sånt där men vad tusan, det borde väl gå att lösa bara man vill. Jag hoppas det iaf. Kommer fan inte palla att vara utan han i 3-4 månader i sträck:( Det känns riktigt jäkla drygt alltså.

Ska nog fara hemöver nu med lite grejer till mor. Ska hjälpa henne med en sak på datorn också. Om bara min pojkvän kan bli färdig med sitt spelande snart. Såklart är det "Wow" som är "boven i dramat". Vill att han också ska följa med ju.

Imorrn är det jobb som väntar 11-19 och det känns rätt drygt måste jag erkänna men det kommer säkert gå bra. Har ju snart semester ju. Bara imorrn och söndagspasset kvar, wihi:D Nej, ska kila nu. Ha en trevlig kväll alla ni människor därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0