Sömnsjukan

Tror jag har en sjukdom. Vet inte exakt men nån form av sömnsjuka måste jag ha. Förstår inte hur man kan vara så trött att man sover så himla länge in på dagarna. Visserligen lägger man sig väl inte innan 24 heller men ändå. Bra skumt är det.

Nu ska jag och Jimmi strax fara in till stan och uträtta lite eränden. Hoppas det kommer gå bra. Sen vet jag inte riktigt vad det blir men man blir ju helt klart sugen på att bada när vädret verkar vara så pass fint ute. Borde träna också egentligen, var ett tag sen jag joggade nu. Hm, får se om man tar sig tid till det senare ikväll.

Ska föresten upp till Åselemarknaden i morgon. Ska följa med Jimmi och hans syster Jessica dit. Hoppas det blir roligt. Känner verkligen för att göra roliga saker nu medan jag är ledig. Rätt som det är jobbar man ju igen:( Semester går SÅ jäkla snabbt.

Jaha vad har vi mer att skriva här då?
Jo just ja, jag har fått foton på stugan jag ska bo i nu. Den "riktiga" stugan och den ser bra ut som tur är. Enda jag inte fått se än är badrummet men allt annat ser helt okej ut:) Tur det. Köksvrån såg rätt ny och fräsch ut, skönt. Verkar dock inte finnas plats till att ha nåt skrivbord där men man får väl använda köksbordet lr soffbordet till det lr nåt. Ska åka ner och titta på stugan "live" på onsdag nästa vecka då vi ju ska ner mot Gbg. Kommer bli spännande som bara den.

Nej, ska slita mig härifrån nu så vi kommer iväg till stan nån gång. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0