Skitdag

Har inte gjort ett dugg vettigt idag egentligen, tragiskt är vad det är. Har haft en riktig jävla skitdag egentligen om jag tänker efter. Ingen jogging har det blivit heller, typiskt! Får ta tag i det i morgon. Bra början på semestern alltså...lr inte:( Tur det kommer en ny dag i morgon iaf. Ska nog försöka mig på att sova snart så jag slipper den här dagen. Imorgon ska jag eventuellt gå på stan och shoppa lite med min kära syster Helena. Sen blir det förhoppningsvis en joggingtur också som sagt.

Men innan jag sover blir det nog lite Singstar. Måste sjunga av mig lite nu känner jag. Har så mkt känslor inombords som jag måste få ut.

Ny dag och nya tag i morgon. Dagar som den här vill man bara glömma. Hoppas ni läsare haft en bättre dag än vad jag haft. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0