Ledig idag

Var så himla trött i morse så det blev en ganska lång sovmorgon. Tur man har semester snart iaf, hehe. Det kommer bli skönt som tusan! Bara den kommande helgen kvar som jag ska jobba och sen så:) Såg föresten att någon hade ringt vid 10 också, men trött som jag var vaknade jag inte. Har föröskt söka upp numret nu på nätet men inte fått nån träff, skumt:S Är ju nyfiken på vem det var, men men var det nåt viktigt får personen i fråga ringa upp igen.

Vad ska man då hitta på en ledig dag som denna? Måste/borde ge mig ut och jogga nån gång idag iaf, var ett bra tag sen sist. Måste ladda upp min mp3 bara som är tom på batteri för tillfället. Suck, skulle vilja byta låtar också men frågan är om man ids. Hm, kanske Helena har lust att jogga ikväll? Isf kan jag kanske jogga med henne.

Vidare idag har jag lust att planera och göra klart inför Göteborgs och Värmlandsresan men det blir först ikväll eftersom Emma stack iväg och jobbade nu. Jaja, vi planerade på ett ungefär igårkväll iaf så det kommer förhoppningsvis gå rätt fort och bra. Hoppas bokningen på nätet av tåg och vandrarhem funkar bara. Ska hålla tummarna.

Min pojkvän är just nu borta och fixar med sin bmw. Kanske man ska åka hemöver en sväng medans? Borde försöka hälsa på pappa. Har itne hälsat på han på evigheter:S Har vart så mkt den senaste tiden. Visst handlar det egentligen om priroritering om man ska vara ärlig men ändå. Det är svårt för att inte säga omöjligt att hinna med allt man vill.

Skrev föresten en lista igår på allt jag har att göra precis som jag sa att jag skulle göra, bra va!? Så nu är det bara att börja bocka av saker allt eftersom. Måste bara finna energi till att ta itu med allt också.

Nej, nu kanske jag ska börja ta itu med någonting idag. Försöka iaf.  Ni får ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0