Vars tog min lediga tid vägen?

Ska strax fara hem en sväng till Västanå och hälsa på, känns som att jag behöver det. Ååh, det skulle kännas bra att ta en promenad också antingen ensam med min mp3 lr i sällskap av nån (typ mor lr far?). Måste säga att tiden verkligen bara flyger iväg när man är ledig från jobbet. Har nästan inte hunnit göra nånting av allt det jag planerat att göra under dessa två lediga dagar:S Jobbigt är vad det är. Nåja, jag är ju ledig på torsdag också iaf så då kanske man hinner göra lite också. Om man nu inte sover bort hela torsdagen p g a att man har stängning på onsdagnatt, förmodligen blir det väl en sen stängning är jag rädd.

Imorrn måste jag iaf försöka ta mig in till stan tidigt för att handla lite smått och gott plus träffa Sandra.
Måste smsa henne och höra så att hon kan träffa mig bara innan jag börjar jobba kl 16. Jag hoppas hon kan det för det var verkligen längesen vi sågs nu och det känns lite trist.

Nej, nu ska jag försöka fortsätta städa upp lite här i huset innan min pojkvän kommer hem från sitt jobb. Skriver möjligen senare ikväll igen. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack va gullig du är! :) Det hjälper verkligen! :) Jo det är riktigt jobbigt, vet inte varför jag ska behöva må så här:S Men det beror väll typ på stress osv men det är drygt!

Hur är ditt liv just nu?:) KRAM Carro

2009-01-20 @ 15:49:17
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0