Varför?

Denna dag har inte varit någon bra dag överhuvudtaget. Enda positiva är väl att jag myst med Jimmi och att jag städat upp lite här i Jimmis hus men annars har den här dagen inte gett mig ett skit. VArför ska det finnas såna här dagar för?

* Hur kan ett speciellt julklappskvitto bara försvinna när alla andra julklappskvitton finns?
* Varför blir man inte kontaktad?
* Varför blir man inte bjuden?

Tre stora frågor som inte lär få några svar är jag rädd. Usch, jag är på så dåligt humör att jag inte vet snart vad jag gör alltså.

Tror jag lägger ner detta inlägg nu för jag har ändå inget trevligt att skriva.
Bara att hoppas på att morgondagen blir bättre än denna dag.
Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0