10-timmars arbetspass idag

Har jobbat hela dagen idag så jag har haft det lite smådrygt. Har jobbat hela 10 timmar effektiv tid och haft rast i en halvtimme utöver de 10 timmarna vilket tar på krafterna. Ja, jag menar förstås inte rasten då som ni förhoppningsvis fattar;P Nu är jag iaf hemma hos Jimmi igen och slappar vilket är otroligt skönt!:D Jimmi var snäll och hämtade mig från jobbet idag vilket innebar att jag slapp sätta mig i en iskall bil och köra hemåt:P Herregud, det har ju verkligen varit iskallt idag:S 15 minus minst tror jag, burr! Tur man inte behövde vara utomhus och servera mat iaf, alltid nåt:P 

Innan vi for hem stannade vi och handlade lite på Ica kvantum. Blev en hel del nödvändiga inköp men också förstås en del lite onödigare så som godis och chips:P Jag låg bakom godisinköpet kan jag erkänna. Men vad faan, lite måste man väl få unna sig efter att ha jobbat 10 timmar, lr? Nu sitter jag iaf framför Jimmis tv och käkar götta för fullt. "Euroshoppers marshmallows" och "Gott och blandat, Yummie" är det som gäller, gott:) Tog mig även en dusch för ett tag sen och det var väldigt härligt. Känner mig betydligt fräschare nu.

Grejen är den att jag och Jimmi skulle se en film som han köpt idag på stan (filmen med titeln: "Morgan Pålsson") men när jag kom ut från duschen för ett litet tag sedan så upptäckte jag att Jimmi somnat i soffan. Har inte hjärta just nu att väcka honom heller:S Han har trots allt varit uppe sen halv 8 i morse p g a ett mobilsamtal. Jag har för den delen också varit vaken sen dess eftersom jag vaknade av att han pratade med sin arbetskompis. Bra att man får vända tillbaka dygnet iaf, problemet är bara att man kommer vända på det imorrn igen eftersom jag ju då jobbar natt, 21-03. Hehe, jojo så gick det med det. Det är hur som helst ganska så skönt ändå att få vara för sig själv lite just nu och göra vad jag vill. Det är välbehövligt efter en sånhär dag.

Nej, ska fortsätta kika runt på datorn nu och kanske försöka få kontakt me nån av mina vänner. Ha en fortsatt mysig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Martina Johansson

Hej Marika!! Jag har varit saaaaa seg att uppdatera bloggen min sa jag tankte att nar jag anda var in och laste din blogg, ville jag onska god jul och gott nytt ar lite sa har sent. Jag ar ju nere och reser i brasilien jag men aker hem nu pa mandag. Har da varit har i 3 veckor. :)Det ar superroligt att vara inne och lasa din blogg, du skriver superbra! :)



Varma 35gradiga ( ja jag vill do pa dagarna for det ar ibland upp till 40 grader) halsningar fran mig! :)

2009-01-18 @ 04:17:22
URL: http://Mjohansson.deeote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0