Sov-och-slapp-dag

Har haft en rätt slapp dag idag. Började med att jag och Jimmi sov alldeles för länge, måste fan vända tillbaka dygnet NU. Har p g a det inte hunnit gjort så mkt idag trots att jag ju varit helt ledig från jobbet. Har iaf varit hemma hos min mor en sväng och umgåts med henne. Vi pratade och tog en promenad, trevligt som alltid:) Hon ville också bums visa mig en gammal film från då jag och Helena var små. Haha, var lite kul att se faktiskt. Svårt att fatta att man varit så himla liten. Hann även spela ett parti corougne med min bror, tyvärr så förlorade jag men nästa gång då jävlar hehe;P

Jag var även upp till pappa och hälsade på lite och gav han "kvittot" (läs kontoutdraget) på mixern som han och Marianne ska försöka lämna tillbaka. Det var en mixer som de fick av oss syskon i julklapp som jag då köpt men nu i efterhand har de kommit på att de nog inte har så jättestor användning för den så nu ska de köpa nåt annat ist. Hoppas den går att lämna tillbaka bara trots att de ju inte har det "rätta" kvittot. Jag tycker iaf att "kontoutdrag" borde gälla lika mkt. Allra helst när de säkert har registrerat i datorn vad de säljer dag för dag också. Jaja, det är bara att hoppas på det bästa mer kan man inte göra känns det som.

Precis när jag skulle till att fara hemifrån Västanå och min mor så kom Helena och Stefan dit och då blev man givetvis tvungen att stanna ett tag till. Men det var trevligt, blev en hel del trevligt prat och så. Lyckades äta några mackor av "Westmans tunnbröd" också vilket var skitgott. Var jättelängesen jag åt just det tunnbrödet sen sist så det var verkligen på tiden.

När jag väl kom mig iväg hemifrån Västanå så hade klockan hunnit passera halv 12 vilket innebär att jag inte varit här hos Jimmi specielt länge. Hm, borde väl snart försöka sova med tanke på vad klockan är också men det är svårt när man är pigg:( Tror jag ska läsa lite bok nu och försöka (om möjligt?) bli lite trött. Hoppas kan man ju alltid iaf:P

Just ja, en sak till: Jag är fortfarande sjuk men det går åt det bättre hållet iaf.
Har framförallt hosta för tillfället men det är inte lika mkt som förut iaf:) Är jobbigast när man vaknar på morgonen och är småtäppt i näsan och torr i halsen men som sagt, snart ska det nog ha gått över helt och då jäklar är det träning som gäller för min del!

Sov så gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0