"Mästarnas mästare" är bra underhållning

Gick faktiskt riktigt bra att jogga förut. Bättre än att jag trodde iaf så det känns skönt:) Jag joggade på 29 minuter men det blev ingen springning efter skogsstigen eftersom det snöat så mkt och man bara blir blöt och sjunker ner i djupsnön. Det gillar jag ju inte. Efter joggingen gick jag en promenad på några km vilket var skönt. Blev lite småkyligt men det är sånt man får ta. Efter det duschade jag förstås och det var härlgit värre.

Vidaer ikväll har jag varit och handlat med min pojkvän och sedan också köpt pizza.
Det var gott som faan:P men jag blev riktigt mätt efteråt. Kan iofs bero på att jag åt en daim och en japp efteråt också men, men hehe:P Slutätet är det för ikväll iaf den saken är säker. Har sett på hockeyn ikväll och "Mästarnas mästare". Jag gillar verkligen det programmet, det är spännande och kul att följa alla gamla stjärnor. Hehe, väldigt kul att se lite av hur de är privat också. Det programmet kan jag med andra ord rekomendera väldigt mkt.

Nu ska jag snart gå upp till sängen för att försöka bli trött och sova. Ska upp redan kl 5 imorrn eftersom jag ska fara in till stan 7.10. Jag ska söka jobb på Lidl imorrn så därför ska jag se till att vara där i tid. Lär ju bli jävligt mkt folk. Efter det ska jag jobba 11.30-14.30. Sen har jag inte planerat nåt speciellt. Ska ev baka muffins om jag ids men vi får se.

Nej, nu hägrar sängen för min del. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0