Lidl, här är jag!

Jag ska söka jobb på Lidl! Fick just tips av en kompis att de söker 7 nya medarbetare. Man ska gå till Arken på onsdag kl 9 med CV plus foto och samtala lite med dem. Det är bara att hålla tummarna att jag inte jobbar då. Jag måste söka jobb där alltså. Sen står det att kassavana är en merit men inget måste och jag har ju kassavana nu efter mitt snart halvår på Max plus mitt sommarjobb så here we go! Visst, det lär säkert vara tusen där som kommer att söka men jag har iaf en liten chans om jag är där och lämnar in ett välskrivet CV. Är bara att hoppas på att jag kan göra ett gott intryck också vid samtalet och verka kompotent för det är jag ju. Jag klarar fan allt i princip efter att ha jobbat på Max. Jag känner verkligen så alltså:P Lite skrytigt kanske ni tycker att det låter men det är så jag känner.

Imorrn ska jag skriva till mitt CV så perfekt som det bara kan bli. Sen är det bara att hålla tummarna för att man kan befinna sig på Arken på onsdag kl 09.00.

En sak man inte ska glömma: Efter regn kommer solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0