Jobbig Maxkväll

Har äntligen jobbat färdigt för idag. Det blev en väldigt dryg kväll tillslut även om det inte såg ut som så till en början. vi var bara två pers som jobbade mellan 20 och 21.30 och då jäklar slog det till med folk alltså. Man märkte verkligen att hockeymatchen mellan Modo och timrå tog slut runt halv 11 för det bara öste in folk, fy fasen. Jag som bara hade kasa till en början också och fick gå emellan "driven" och "kassa inne", det var inte roligt för 5 öre kan jag lova. Som tur var var Linnea och Johanna (chefen och den assiterande chefen kvar uppe på kontoret så de var snälla och kom ner och hjälpte oss två. Det var verkligen välbehövligt. När de kom ner och hjälpte oss gick det bättre men oj sån huvudvärk jag fick av den där situationen alltså och lite huvudvärk har jag kvar fortfarande t o m. Det kan verkligen inte vara nyttigt att stressa så mkt, den saken är säker.

Kollade mejlen nu när jag kom hem för en halvtimme sen ca och såg till min glädje att jag fått lönespecifikationen från Max för december och den lönen är jag jävligt nöjd med kan jag säga:) Visst var det jävligt slitigt att jobba så mkt som jag gjorde då men nu när man får pengar insatt på sitt konto på torsdag så ångrar jag inte allt slit för en sekund. Jag älskar verkligen att få lön:D

Nog tjatat om jobbet nu. Jag tänkte bara unna mig själv lite vaniljglass med blåbär nu innan jag ska borsta tänderna och sova. Kanske ska träffa Sandra imorrn föresten men det är inte säkert att jag kan det eftersom jag är osäker på om jag kommer orka gå upp imorrn så jag är inne i stan kl 13. Har en känsla av att jag kommer sova gott och länge efter den här natten. Det brukar bli så av nån anledning;P

Vi hörs förmodligen senare idag igen om ni har tur lr kanske otur(?) välj ord själv;P. Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0