Hård träningskväll

Det blev en rejäl träningskväll för mig igår. Började med att jag löpte min vanliga runda på rekordtiden 26 minuter, helt otroligt:D Men jag kände att jag fick ett jäkla flyt på hemvägen, jag bara sprang på som en häst. Duktigt av mig måste jag säga. Efter det tog jag mig en promenad precis som i förrgår efter att jag löpt. En promenad på 3,2 km, en helt okej sträcka med andra ord. Efter att jag kommit hem till huset igen så tränade jag inomhus. VArlängesen jag ägnade mig åt nån form av styrketräning sist och det kändes kan jag tala om. Blev en del armhävningar, situps och benböj. Jag avslutade det hela med att sitta i 90 grader i totalt 4 och en halv minut. Men då hade jag en minuts paus mitt i alltihop också. Allt som allt var det jobbigt men såklart kändes det väldigt skönt efteråt. Var längesen jag tränade så himla hårt men förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till nästa gång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0