Från 5 till minst 9 timmars jobb

Nu ska jag ta bilen och köra till jobbet. Jag börjar jobba kl 16 så det är bara att ligga i. Jobbar dock bara 5 timmar så det är ju inte allra värst. Slipper göra i ordning matlåda också, hehe:) En sak till föresten, jag fattar inte hur det kan vara så jäkla skönt att sova ut. Det är helt sanslöst alltså. Jag måste skärpa, vet att jag sagt det förut men det tåls att sägas igen:P

Och vips har man inte längre 5 timmars jobb idag utan istället minst 9 timmar. Johanna min chef ringde nämligen nyss och frågade om jag kunde ta stängningen eftersom en av de som skulle ha stängningen var sjuk idag. Jag tackade ja även om det känns lite smådrygt. Men pengar blir det ju iaf och det behöver jag verkligen såna här tider.

Måste skynda mig att fara nu så jag hinner. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0