6 h jobb kvar & sen har jag en RIKTIG helg:D

Det gick bra att jobba men det var förstås lite drygt som vanligt. Jag tackade nej till att jobba över "hockeyruschen" eftersom jag ju ska upp och jobba igen kl 9 imorrnbitti. Som tur var, för de två schemalagda personerna, så var det två andra personer som skulle hjälpa till vid ruschen. Med andra ord var det alltså 4 personer totalt men det är inte så mkt egentligen. Det lär ju ha kommit mkt folk också eftersom Modo vann med 3-2. Jaja, inte mitt problem. Jag slapp ju det iaf, alltid nåt.

Imorrn lär det dock bli full fart på Max eftersom det är fredag.
Alltid mkt folk i samband med helger. Har fått två förfrågninar under dagen om att ta helgpass föresten. En förfrågan var ifall jag kunde jobba ett nattpass nu på lördag, vilket jag givetvis sa nej till med tanke på att jag absolut vill vara ledig den här helgen. Detta eftersom jag ju jobbat hela 3 helger i rad! Den andra förfrågan gällde om två veckor, ifall jag skulle kunna jobba ett lördagkvällspass, men även det sa jag nej till eftersom jag ju planerat att festa med mina vänner då. Nog för att pengar är jäkligt bra att ha, men man måste ju se till att inte bränna ut sig och ha ett liv också utöver jobbet.

Nu har jag ätit en utav mina muffinsar och milkshake med blåbär, gott:) Har även sett Sporten på både SVT och TV4 faktiskt, nice. Ska nog ta och borsta tänderna nu och krypa till sängs. Blir nog att jag läser lite innan jag somnar, det vore nice. Jimmi är ute på vift inne i stan fortfarande. Han och weppan skulle tydligen hälsa på några av alla de som ska på deras "lan" med i helgen. De ska åka ner till Gävle tidigt imorrnbitti så förmodligen kommer jag och Jimmi kliva upp ungefär samtidigt imorrn skulle jag tro. Känns konstigt att han ska vara borta hela helgen men ändå bra på nåt vis. Jag vet ju att han kommer ha kul där nere och samtidigt vet jag ju även det att jag kommer att ha kul häruppe så...what's the problem liksom?:P

Känns underbart att bara jobba 6 timmar imorrn och sen vara helt ledig hela jäkla helgen:D Var jättelängesen jag var det. Ska träffa Maria imorrn på ett lr annat sätt. Förmodligen och förhoppningsvis lär nån av oss sova över hos nån också så vi får mkt tid tillsammans. Känns som att vi har en hel del att prata om som alltid. Hon är bäst <3

Föresten kanske jag ska tillägga att jag har lite träningsvärk i armarna och bröstmusklerna idag, vad förvånande va!? Haha, jag är iaf inte ett dugg förvånad med tanke på omständigheterna. Trodde dock jag skulle ha mera träningsvärk än jag har men tydligen inte. Fast å andra sidan kan det ju komma ännu mer imorrn, det har ju hänt förr.

Nej, nu kommer jag inte på nåt mer att skriva här så därför är det nog dags för mig att avsluta detta inlägg. Ta hand om er och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0