2:a gången!

Fan, varför ska jag bry mig så mkt egentligen? Men ändå kan jag inte släppa det av nån anledning. Helst med tanke på det som hänt den senaste tiden också, damn. Det är fan inte sjysst att hålla på sådär. Det är helt enkelt inte det. Sen kan det ju iofs sitta i mig också men då skulle jag vilja veta vad jag gör för fel isf. Vad är anlednigen till att man ska behöva bli behandlad (lr ska jag kanske säga inte behandlad) såhär? Jag vill veta. Jag vill veta nu.

Fan, sånt här går mig på nerverna. Måste sätta mig ner och ta ett djupt andetag och låtsas som att jag är en känslokall robot lr nåt liknande. Fattar fan inte hur människor i den här världen tänker alltså. Klart som fan man reagerar och det tycker jag somliga borde fatta också med tanke på det som hände förra gången. Men folk vill väl inte se saker och ting, det är väl kanske så. Det är väl lättare för somliga att låtsas om att det regnar. Probemet är väl att jag har så svårt att också låtsas som att det regnar när jag känner som jag känner.

Sen att jag är för feg med att säga vad jag tycker är ju mitt stora problem. Att jag är för feg för att säga det rakt ut och istället måste skriva ett sånt här intetsägande inlägg på min blogg, det om nåt är väl lite knepigt av mig. Men jag kan inte hjäpa det helt enkelt. Jag är helt enkelt för feg för att göra annat. Tycker somliga borde fatta ändå att man tar illa vid sig (är väl för att man är tjej antar jag).


Nu: Mot affären och tacosen innan hockeyn börjar! Vill äta en massa tacos nu, nu, nu! Det lär iaf få mig på bättre humör förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0