glass & "Röd snö"

Så har man då jobbat klart för idag, skönt skönt. Gick rätt bra även om jag fick ställa mig i "driven" å stressa ett tag. Nu har jag varit hemma nån timme och käkat, blev fil med knäckebrödkross i. Fanns ju varken müsli lr flingor så vad gör man liksom:P Har även svept i mig ett glas "hallon-och-jordgubbsfil", gott:)

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Har inte hunnit planera så mkt ang allt jag skrev i inlägget här tidigare idag eftersom jag jobbat men jag kanske åker in till stan imorrn om jag orkar och uträttar några ärenden. Blir förmodligen så att jag och Jimmi kommer åka hem till han på lördagnatt iaf. Lutar åt det i nuläget.

Fick schema för mars idag också och jag har 96,5 timmar schemalagt, vilket är ca 12 timmar mer än det förra schemat, d v s schemat för februari. Money, money blir det med andra ord. Inte dumt det inte:) Jobbar på min 20-årsdag också men bara typ 3 timmar mitt på dagen så det är ju helt okej. Är ledig helgen direkt efter det också, åtminstone lördag och söndag så då blir det förhoppningsvis utgång på lördag också:) Måste ju fira att man fyllt 20 och får komma in på en hel del nya ställen ju;D

Nej, nu ska jag nog lägga mig och äta glass och fortsätta se "Röd snö". Måste försöka ta mig upp innan 12 imorrn åtminstone så jag hinner planera lite och/lr ev också åka in till stan innan jag börjar jobba. Well, vi får se hur det går men jag ska iaf göra ett tappert försöka kan jag lova. Hoppas ni får en fortsatt mysig kväll och sover gott så småningom!

Kommentarer
Postat av: jenny

ja kompisar gör ju vardagen grymt mycket lättare, jag hade nog inte pluggat vidare om jag inte hade träffat människor som jag kommer övrens med. Hm ja men det ska finnas ett ställe som heter studieplus tror jag, ska ligga på höger sida om du forstätter förbi arken och ned mot bussstationen, kolla denna länk: http://www.ornskoldsvik.se/Utbildning/Studieplus.html

Ah okej va roligt att du är inne på hälsa och sådant!! :) säg till om bestämmer dig för att gå något, vore roligt att veta och så :D hade så bra kram

2009-02-12 @ 00:00:26
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0