"skottning", tacos & björnakaka

Och vips så hamnar man här igen. Tänkte bara uppdatera lite om läget. Har nu varit duktig och skottat, visst jag fick viss en hel del hjälp av Jimmi men iaf:P Bra träning är det nog iaf för snö är inte lätt minsann. Efter att vi skottat upp hela husinfarten så for vi hem till Jimmis föräldrar och hälsade på en snabbis. Sedan körde vi vidare mot affären där vi inhandlade tacos-tillbehör. Det var nämligen det vi skulle äta till middag:) Lyxade till och med till det lite med att köpa grönsallad och tortillas (visst heter de så?). Hehe, det brukar vi inte köpa vanligtvis så de var lite lyx för oss iaf:P Jimmi gjorde köttfärsen som vanligt fast den här gången hade han köpt en kryddmix som var "hot". Det gjorde att köttfärsen blev rätt så mkt starkare än vanligt:S Det brände till lite smått men det gick att äta ändå. Bara man hade en hel del grönsaker och creme fraische så:P, hehe.

Nu sitter jag och väntar på att min björnakaka ska bli klar som just nu håller på att gräddas i ugnen. Ska bli gott att ta en bit sen:) Var längesen jag åt just den kakan sist så. Det är en av mina absoluta favoritkakor. Kanske mkt därför att vi åt den rätt så ofta när jag var yngre (och därmed återupplivar den härliga minnen) plus framför allt att den är god:D

På lördag blir det fest:D fullt ös medvetslös you know;P Haha närå, inte riktigt men kul ska jag ha iaf. Först ska jag, Emma, Sthilms-Micke och Maria gå på Modomatchen mot Djurgården (tror de var mot dem) och sedan ska vi ut på krogen. Sandra ska också med ut:) roligt! Eventuellt ska Jimmi och Weppan hänga med ut också, är inte bestämt riktigt än men oavsett vilket så kommer det nog bli jäkla kul. Jag hoppas man kan trixa sig in på nåt ställe bara eftersom jag ju inte fyllt tjugo än:P Men man får hoppas det är lite folk ute så de släpper in lite underåriga:P Sen kanske de släpper in en också om man är i sällskap av de som är tjugo, jag hoppas det iaf. Vore ju lite sorgligt om man inte skulle få komma in nånstans:P

Nej, nu ska jag gå och se om min kaka är klar. Timern ringde nämligen nu. Sen blire till att se "Sportnytt" lr kanske lite "Röd snö":) Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0