En vecka kvar som tonåring

Nu har jag varit ute och promenat ca 4 km med min mor. Det gick bara bra förutom att det vart lite småkallt om fossingarna. Som tur var hann jag aldrig bli så jättekall om dem eftersom vi inte gick så värst långt. Kan ju bero mkt på att jag frös om de redan innan jag gick ut också.

Sedan har jag cyklat på träningscykeln 40 min, varav de sista 10 minutrarna i lite lugnare tempo. Blev  lite mer än 8 km totalt om man får tro cykelmätaren. Känns bra måste jag säga, helst såhär efteråt. Såg på Kråklguldet och lyssnade lite nu och då på mp3n samtidigt och det var underhållande. Måste dock säga att jag mkt mera föredrar att springa/cykla utomhus och inte sitta "fast" inne på en cykel lr löpband. Blir som en helt annan känsla när man märker att man faktiskt kommer nån vart och inte bara är fast inne på nån jäkla maskin. Svårt att förklara men jag föredrar alltså skarpt att träna utomhus och inte på nån maskin. Är som så mkt härligare att få vara ute i naturen också jämfört med att svettas inne där det bara blir varmt, kvavt och jävligt. Men det är nog bra att träna inomhus ibland också så som jag gjort ikväll för då uppskattar man nog utomhusträningen mer sen istället. Inget ont som inte för något gott med sig som man brukar säga.

Nu sitter jag här nyduschad och frsäch framför min kära dator. Passade t o m på att smörja in fötterna med nån fotkräm också, det kan behövas med tanke på hur mkt jag går på mitt jobb. Funderar faktiskt på att sova kvar här i Västanå inatt för att sedan imorrn träffa Jimmi igen. Imorrnkväll ska jag säkerligen se hockeyn hos pappa iaf. Det har jag riongt och bokat in med han idag. Han var nämligen ledig och eftersom jag inte orkade/hann gå dit ikväll och hälsa på så det blir det perfekt:)

Fyller fasen 20 om bara en vecka nu också, shit vad tiden går fort! Måste försöka tänka ut och skriva ner nån önskelista så folk vet vad jag vill ha. Får försöka göra det ikväll lr imorrn. Tänk20 hela år har jag levt snart, fan jag är typ vuxen. Sjukt är vad det är för jag känner mig ju *host* inte vuxen direkt. Haha, kommer jag nog aldrig bli men det känns bara skönt;D Nåväl, alltid kul att kunna komma in på lite nya uteställen och sånt iaf samt kunna köpa på bolaget. Inte fel det inte.

Nu måste jag försöka ta något att äta innan min mage klagar ännu mera. Jag kommer nog med ett till inlägg senare ikväll. Jag tror det iaf så håll utkik:) Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0