6-days-update

Ledsen för den taskiga uppdateringen men jag har haft fullt upp med allt annat i mitt liv förutom just bloggen. För er nyfikna kommer här en snabbresumé av mina senaste dagar.

Fredag
- Var med min bästa vän Maria:)
- Såg Ensam hemma 1
- Vräkte i oss en massa lösgodis och "dammsugare", gott:D
- Pratade väldigt, väldigt mkt vilket var välbehövligt.
- Var längesen jag sov så gott och drömde en sån trevlig dröm.

Lördag
- Maria var tvungen att fara hem rätt tidigt, lite tråkigt men nödvändigt.
- Jag for in till stan tillsammans med Helena, trevligt:D
- Tänkte inte shoppa men hittade en reanedsatt rosa tröja, ett par skor och en supernsygg klänning. (Lr nu ljög jag föresten, det var Helena som hittade de två sistnämnda grejerna - Tack syrran:D).
- På kvällen spelade jag "Gangster" med Helena, Betty, mamma, micke och Mange. Det var väldigt roligt trots att jag inte vann:P

Söndag
- Jag for iväg och åkte skidor på fjället med mamma, Helena och Ola. Det var härligt. Det blev "milspåret" upp och "kortspåret" hem.
- Fick ett samtal från min chef och fick därför skynda mig in till stan för att jobba "stängningspasset". En person hade nämligen blivit sjuk och snäll som man är (plus att man vill ha pengar) tog man på sig att jobba trots att jag fick det väldigt STRESSIGT. Men som tur är hann jag klocka in i tid tillslut:)

Måndag

- Hälsade på min far en sväng, mkt trevligt och välbehövligt eftersom jag inte träffat han på ett tag.
- Mådde dåligt, hade ont i magen och sådär....ett tag trodde jag t o m att jag var magsjuk men så var inte fallet visade det sig, skönt:)
- For in och jobbade ännu ett stängningspass 16-01.

Tisdag
- Sov hela dagen i princip (fattar inte hur man kan vara så himla trött), gick upp så jag precis hann in i tid till jobbet kl 16.
- Resten av dagen och kvällen ägnades åt ännu ett "Stängningspass" på Max.

Onsdag (Idag)
- Sov länge. Man blir trött av att jobba, allra helst "stängningspass" på Max.
- Har åkt skidor på lägdan här hemma i Västanå, skönt:) även om jag inte kunde åka så länge eftersom det började skymma.
- Har joggat runt "Märka" på 29 minuter och sen tvättat håret. Skönt att få röra på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0