Träningsdag

Har haft en rätt trevlig dag hittils trots att jag, som vanligt, sov längre än jag tänkt mig. Hade ställt mobilalarmet så att jag skulle kunna ta mig upp och se mixstaffeten på skidskyttet men tror ni jag orkade gå upp till kvart i 10 lr...haha inte direkt? Nej, istället sov jag kvar jävligt länge och gick inte upp förrän efter 12. Jaja, nytt försök att kliva upp imorrn.

Såhär långt idag har jag ätit frukost, joggat runt "Märka" på 28 min (vilket var svindrygt), åkt två varv runt lägdan vilket säkert blir en 5-6 km nånting(?) och sist men inte minst så har jag gått runt Blåvik. Vet inte exakt hur långt det är men det är nog 4 km åtminstone. Som ni märker har jag varit rätt aktiv idag med andra ord. Måste passa på att vara det nu under dagen för ikväll blir det till att slappa och se hockeyn hos pappa.

Sen har jag städat lite smått nere i köket så mamma förhoppningsvis blir lite glad när hon kommer hem från jobbet. Nu håller jag på att städa rummet lite men jag funderar snart på att ta nåt att äta och sen duscha. Börjar bli rätt hungrig faktiskt. Jaja, först ska jag städa litegranna till åtminstone.

En sak till föresten. Jag måste säga att musik är en helt fantastisk uppfinning. Har lyssnat på en massa goa låtar på min mp3 och jag lyssnar just nu på musik på datorn. Mår så himla bra av att lyssna på musik alltså, helt fantastiskt :D Spelar ingen roll vilket humör man är på, det finns alltid nån musik som funkar:)

Har funderat en del idag och kommit fram till en del saker som jag ju egentligen vetat hela tiden. Blev ledsen igårkväll över en sak som ju egentligen inte var så förvånande. Men på nåt sätt så har "droppar" kommit den senaste tiden som gjort att mitt tålamod av bägare har runnit över. Känns jobbigt men samtidigt bra på nåt vis. Nånstans är det ju dags att bestämma sig och välja en väg. Det funkar inte att stå kvar i ett vägskäl hur länge som helst. Jag har gjort det tillräckligt länge nu. Dags att gå vidare helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta städandet. Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0