Snön glittrar oskyldigt

Så har ännu en dag kommit. Sov ganska länge därför har jag inte hunnit gjort nåt speciellt hittils idag men det ska jag snart ändra på. Hade nämligen tänkt att fara ut och jogga så fort min mp3 laddat upp sig lite. Batteriet i den var nämligen helt slut:/ Måste ladda den för jag kan verkligen inte jogga utan musik, det är som att jogga ute utan att ha några kläder på sig ungefär:P

Det är väldigt fint ute, soligt och därmed glittrar all snö, därför tänkte jag kanske försöka åka lite skidor sen också bara det inte hunnit mörkna.
Kollade lite i en utbildningskatalog som kommit med posten för en liten stund sedan. Det var nån katalog om Luleås universitet. Får sån ångest över vad jag egentligen ska gå för nåt alltså:( Fattar inte hur jag nånsin ska kunna veta det. Men det lutar ju mest åt nåt inom hälsa och sociologi som förut men exakt vad inom det vet jag inte. Fan också!

Jag lovar att lägga upp lite vinterbilder senare ikväll när det mörknat ute.
Så för alla er som väntar...håll ut, säger jag bara!;P

Nu ska jag lyssna på lite go' musik och städa medan min mp3 fortsätter ladda upp sig. Jag hoppas jag kommer känna mig på bättre humör efter jag har sprungit för just nu har jag mest ångest över en del saker, utbildning bl a men även annat. Nej, städa var det som gällde. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0