Ska till stan trots kylan på 20 minus

Vaknade runt 10 av att jag var toanödig plus att jag drömt en halvotäck dröm, inge vidare alls med andra ord. När jag sen slår upp det jag i huvudsak drömt om i Helenas drömtydningsbok så går ett svagt ljus upp för mig. Visst det behöver ju förstås inte stämma men betydelsen skulle kunna stämma in så bra på mitt liv just nu. Ska inte gå in på vad jag drömde lr vad betydelsen var, tyvärr. Det är för privat för att jag vill skriva det här. Så tyvärr får ni med andra ord leva i ovisshet.

Har beslutat mig för att jag måste försöka ta mig in till stan tidigare idag och göra bort allt, främst studie-grejset. Kände det redan när jag vaknade att jag måste göra det idag av nån anledning. Svårt att förklara men jag bara kände det, det var som självklart på nåt vis. Skönt men konstigt med tanke på att jag annars brukar ha såna problem med att fatta beslut om just såna här saker bl a. Nåja, man ska inte klaga. Har satt i motorvärmarsladden till bilen nu för en stund sedan och det kan ju behövas med tanke på att det är 20 minus ute(!) Usch, så kallt alltså! Men definitivt hellre en jättekall vinter än en jättevarm (åtminstone enligt mig), så varför klaga egentligen!?

Ska jobba 16-22 ikväll vilket kommer bli drygt men det ska nog gå bra. Lär ju bli en hel del folk efter hockeyn ikväll mellan Modo och Saik (och kanske, kanske efter Foppas comeback) så man lär säkerligen få en hel del att göra. Kanske man inte ens kommer ifrån 22 heller, vem vet? Blir det tillräckligt mkt folk som ska ha mat så. Jaja, mig skulle det inte göra så mkt. Har ändå inget speciellt planerat ikväll och lite pengar får man ju framför allt för slitet så:)

Nej, ska börja skriva ner allt jag har att göra på en lapp nu så det blir tydligare för mig. Är som lite småjobbigt att ha allt i hjärnan hela tiden:P Hoppas ni får en bra dag trots kylan ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0