Se mig, hör mig, rör mig

Tänkte lägga in en annan låt här först (en mer sorgsen sådan) men bara för att jag vill försöka se mer positivt på mitt liv för tilläfllet så lägger jag in denna låt istället. Älskar verkligen Linda Bengtzings glada sätt och all den energi och glädje hon förmedlar när hon framför denna låt. Iofs hade hon väl nyss gått vidare med låten men ändå, riktigt roligt att se alltså:). Vill också ha all den energi och glädje som hon har. Sen så stämmer en hel del saker in med vad jag känner också om man lyssnar på låttexten.

Allt som allt så passar den här alltså låten rätt bra för mig för tillfället.




Jag önskar att mitt liv vore enklare för tillfället. Varför allt detta ständiga krångel? Varför är man som fast i ett spindelnät och kommer ingenstans hur mkt man än försöker ta sig loss? Gud vad jag blir less alltså. Önskar jag vore en annan person, i en annan tid, nån helt annanstans...men det kan man ju se sig i stjärnorna efter. Faaan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0