Magen krånglar

Denna dag har inte riktigt blivit så som jag velat hittils. Jag tog mig iaf upp som jag tänkt till slalomen kvart i 10, bra gjort med tanke på att jag var rätt trött. Jag mådde dock inge vidare alls:/ Magen gjorde ont och ett tag trodde jag nästan att jag fått magsjuka. Men jag har inte spytt någonting alls och efter att ha legat mig och sovit på soffan härnere i tv-rummet så mådde jag bättre när jag vaknade runt 12, skönt:) Avskyr verkligen att behöva må dåligt. Det är en av de värsta sakerna jag vet. Nej, att vara frisk är faktiskt grymt underskattad av många, det tror jag iaf.

Hur som helst så tänkte jag jogga idag men eftersom magen fortfarande inte riktigt är hundra än så ska jag nog skippa det. Det är nog säkrast egentligen. Bättre att jogga imorrn när magen förhoppningsvis mår bättre. Hm, lr också går jag ut och joggar/promenerar lite om vart annat så som jag känner. Det vore rätt skönt det också. Funderar på att ta med mig kameran ut också och knäppa lite härliga vinterbilder. Måste tömma den på bilder bara, minneskortet är proppfullt just nu tydligen. Måste bara hitta den förbaskade sladden så jag kan tömma kortet.

Nej, kanske man skulle ta och städa upp lite här nu lr kanske gå ut, hmmm... nåja, ha det så bra så länge iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0