Kraschade högtalare

Sov länge idag också, ovanligt va? Måste seriöst vara nå fel på mig alltså. Fattar inte hur man kan sova så mkt. Jag tycker som att man borde vakna automatiskt efter att man sovit ja, säg en 10 timmar...men inte jag inte. Weird! Iofs var jag uppe ett bra tag igår också men ändå, det måste ju finnas gränser. Man tycker ju att de borde finnas det iaf, men men. 

Nog om detta. Nu ska jag roa mig med att verkligen städa upp här på mitt rum. Just nu ligger det nämligen grejer överallt i princip och det gillar jag inte. Har kommit fram till att jag vill ha betydligt bättre ordning så att man kan hitta grejer helt utan problem (lr ja, åtminstone nästan utan problem iaf). Hatar det där att man vet att den och den saken ska vara nånstans men man vet inte exakt vart de är. Sånt kan göra mig galen.

Nej, nu ska jag hä igång lite musik och fortsätta städa.
Det dumma är att mina högtalare till denna dator har sprängts lr något för det bara knastrar i de när man spelar musik. Suck! Måste köpa nya snart.

Hoppas ni får en mysig em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0