Imorrn ser jag alpint

Imorrn ska jag verkligen anstränga mig för att ta mig upp kl 9. Kl 9.45 är det nämligen dags för dagens tävlingar i det alpina VM och det vill jag se. Har inte sett så mkt av det hittils nämligen:( men det ska det bli ändring på. Skulle se damernas störtlopp idag föresten men då blev det ju inställt pga all snö så då kunde jag inte se nåt iaf, typiskt. Jaja, den tävlingen kommer imorrn istället om det nu inte blir inställt en gång till men det tror jag knappast.

Nu ska jag se Atlanta (Tobias Enström bl a) spela mot Philadelphia. Det är nämligen en live-sändning på canal plus sport 1 just nu, älskar live-sändningar!:) Ringde till pappa alldeles nyss och tipsade han om matchen också och han blev glad över det.

Björnakakan blev föresten god men jag gräddade den kanske något för länge eftersom den blev lite hård i kanterna men vad gör det egentligen? Den var god och gick och äta ändå, så det så:) Man ska inte vara så kräsen. Bra gjort av mig:) Nu har det föresten börjat snöa så smått igen. Hm, Jimmi får nog skotta sig fram till sin firmabil imorrnbitti när han ska på jobbet iaf, hehe:P Detta trots att vi ju var duktiga och skottade förut men vad hjälper det om det snöar hela natten?

Nej, nu ska jag se NHL som sagt:P God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0