Hockey & utgång

Ledsen för lite dålig uppdatering på sistone men det bara blir så ibland när man gör en massa annat. Kanske ska berätta lite kort vad jag gjorde i lördags och igår för er som är nyfikna.

Lördagen ägndes åt hockey, Modo-Dif. Rätt dålig match i två perioder, speciellt av Modo men så i tredje blixtrade de till, helst Zuccarello och Foppa:) Matchen slutade 4-4 tillslut trots att Dif lett med både 3-0 och 4-2. Jäkligt kul måste jag säga även om jag förstås vill ha en vinst nästa gång;D och bra spel av Modo i alla TRE perioderna.

Efter hockeyn åt jag pizza hemma hos Emmas mormor, mums!
Sedan gjorde vi oss klara för utgång till Liquid samtidigt som vi kikade på Melodifestivalen:) Det var riktigt trevligt. Jag blev glad över att Måns gick vidare, han är riktigt bra. Dock kanske egentligen Lilie och Susies låt är bättre men men:P Får hoppas de går vidare i andra chansen istället.
Utgången på Liquid var hyfsad. Hade inte sådär överdrivet kul men det dög. Kul att gå ut med Emma och Micke iaf, förhoppningsvis blir det utgång redan om två veckor igen (då ska nämligen Micke än en gång komma på visit hit till Övik).

Kvällen slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Förstår inte riktigt hur jag funkar men men, det blev bra tillslut iaf (tror jag). Jag somnade tryggt i Jimmis säng efter många om och men.Klockan var väl runt halv 6 innan jag somnade.

- Tack alla inblandade för härligt sällskap under lördag och delar av söndag!:)

Igår (söndag) sov jag och sedan slappade jag. Tog en sväng in till stan med Jimmi för att handla och hämta hem Toyotan. Det gick fint trots att jag var lite seg. Kvällen avslutades med två parti Courogne och ett parti av spelet "Virrvarr" samt "Familjegeni". Jag lyckades bara vinna det sistnämnda men så är jag ju ett riktigt geni också lr hur;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0