För kallt ute

Eftersom det är så jäkla kallt ute för tillfället, hela 17 minusgrader så blir det ingen jogging för mig ikväll. Inte bra att träna utomhus när det är så kallt och andas in den iskalla luften i lungorna. Mamma har efter många om och men lyckats övertyga mig om det. Istället ska jag ta mig en promenad med min mor och sedan träna lite på vår motionscykel härinne. Kan nog bli bra det också. Är det inte lika kallt imorrn så kan jag ju jogga då istället.

Tänkte gå till min far och hälsa på också men nu vet jag inte om jag kommer att hinna det. Tänkte nämligen kika lite på "Kråkguldet" senare med min mor. Hela den här dagen har gått så ruskigt fort. Imorrn ska jag försöka ta mig upp tidigare så jag hinner göra mer. Jobbar ju sen hela helgen så det gäller att passa på att ta tillvara på tiden nu när man är ledig. Annars kan jag ju kanske hälsa på min far imorrn istället då det ju är hockey också. Det vore ju inte fel, hoppas han inte jobbar då bara:P

Jag bjuder er alla på lite bilder som jag tog tidigare idag när jag var ute och åkte skidor.
Se och njut av det härliga vinterlandskapet. Lite synd bara att det ska bli så in i vassen kallt på kvällen bara för att det är soligt och öppen himmel under dagen men, men.


 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0