"Familjegeni" är inte min grej

Tidigare ikväll, d v s efter att jag ätit mig proppmätt på maten ris och kycklingwook som jag och Jimmi lagade, begav jag mig hem till Västanå. Väl här hemma var det tänkt att vi skulle ta en promenad men de planerna ändrades snabbt. Det blev istället spelet "Familjegeni" som fick roa mig och några andra under några minuter. DEt gjorde mig inte så mkt att promenaden blev inställd eftersom jag gått så mkt tidigare idag redan. Så mkt att jag t o m märkt att jag fått lite skavsår på sidan av högerfoten(!) Märkligt då jag annars alltid brukar få skavsår på hälen nånstans, de ggr jag nu lyckats få skavsår d v s. Nåväl, vi som spelade var iaf jag, Betty, Mange, Stefan, Helena och mamma. Gick faktiskt överraskande bra för mig i början men sedan tappade jag som faan och lyckades inte ens komma topp-3, halvtrist. Allra helst eftersom jag ju i början ledde, men men:P Geni-spel överhuvudtaget är inte min grej då jag inte är smart nog, haha;P

Efter spelet pratade jag lite med min mor, det var välbehövligt.
Alltid lika skönt att få prata med nån som lyssnar och förstår. Tack mor!<3 Efter den lilla pratstunden har jag roat mig med äta glass och se en tredjedel av den gamla men dock så bráa serien "Röd snö". Megatrevligt måste jag säga, trots att jag alltså såg på den helt själv. Ska försöka ta mig tid imorrnkväll och fortsätta se del 2:)

Nu ska jag strax försöka ge mig på att sova så jag inte sover alltför länge imorrn. Har inte några planer för morgondagendirekt. Blir väl kanske lite pysslande på rummet och planerande av helgen, det sistnämnda kan behövas.  Kanske åker jag skidor med, vem vet? Vi får se vad jag känner för imorrn helt enkelt. Jobbar som ni kanske redan förstått alltså inte imorrn heller utan först på onsdag, vilket känns skönt. Härligt att få tid till att göra vad man vill:)

Nu ska jag krypa ner i sängen, ska bara checka hur mkt pengar jag har på kontot först. Sov så gott!

Update: Vinter-fotografierna j lägger jag ut imorrn, tänkte bara så att ni vet att jag inte glömt bort det.

Kommentarer
Postat av: jenny

ja skönt att få veta felet alltså, jo det är bra med mig, själv då? ja, jag har tenta snart så det blit mycket plugg nu framöver. Hur går det med jobb och så då?

2009-02-10 @ 11:37:52
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0