budson.com = Bluff!

budson.com är ett riktigt blufföretag! Min pojkvän försökte vinna ett playstation + "guitar hero world tour "på sidan ikväll men det gick åt pipsvängen. Detta trots att han låg med det lägsta unika budet hur länge som helst. När en minut återstod av aktionen hade han fortfarande det lägsta plus de 7 andra lägsta unika buden. Jag tänkte att segern var klar men tror ni inte att han inte vann iaf. På den halva minuten som återstod av aktionen så hade alla hans lägsta unika bud plötsligt "tagits" och aktionen var slut och han hade förlorat iaf. Detta trots att han alltså ledit och haft så många unika bud. Jäkla bluff är vad det är! Sen att han jgort av med jättemkt pengar på att buda och sånt utan att ha fått ett skit tillslut är åt helvete:( Är tämligen säker på att budson är ett skitföretag som inte skickar ut vinster till nån utan bara lurar folk på pengar och att buda så mkt som möjligt. Det finns säkerligen jättemånga påhittade användare också som datastyrs och budar ofta för att aktionerna ska gå upp så mkt som möjligt. Och sen är det förstås nån av de "påhittade" användarna som alltid vinner till slut också. Fy fan för sånt där säger jag bara.

Aldrig att jag skulle spela på den där sidan, aldrig! - Jag uppmanar alla er läsare att inte heller spela på den där sidan, om ni inte vill slösa pengar på blufföretag d v s.

Kommentarer
Postat av: Kristian

Bra att ni berättar om sådant här så fler får reda på det. Finns där inte någon man kan vända sig till och få hjälp med att klaga och ställa företaget till svars?

2009-03-08 @ 02:07:15
Postat av: karixx

budson en bluff? den har fan gjort mig stenrik hahaah

2009-06-13 @ 13:24:02
Postat av: budson-vinnare

håller med: karixx!!

jag har vunnit flera saker på budson t.ex. en iPod touch 8gb, en iPhone, en TV, m.m.

så att budson är en bluff kan du ta ur ditt huvud, visst att man inte alltid vinner, så betyder ju inte det att sidan är en bluff!!! :D haha, mår nästan dåigt för er att ni tor det!!!!!!!!!!!! :D

2010-06-15 @ 17:36:11
Postat av: SweGizmo

Snygg Blogg! :P

2010-08-19 @ 23:21:24
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0