Blir kanske bilköp

Tänkte bara sticka in med ett inlägg här om att jag nu ska åka till Sollefteå med min pojkvän och kolla på en bil. Är den bra och så kommer jag nog köpa den t o m(!) Tänk då får jag min första alldeles egna bil, det känns verkligen inte helt fel. Men först och främst så ska vi kolla om den är tillräckligt bra och sånt.

Ikväll blir det kanske fest men det är inte säkert. Beror på hur jag känner senare ikväll. Just nu är jag lite både och, på ett sätt sugen men ändå inte. Känns ändå som att man kanske borde passa på med tanke på att jag kommer jobba två helger i rad nu framöver och helgen efter det fara upp till fjälls. Jaja, vi får se hur det blir men just nu är jag rätt så sugen iaf:)

Nej, jag måste åka nu. Kanske bloggar senare ikväll om jag hinner. Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0