Behöver träna

Såg lite halvt på damernas skidskyttetävling i morse. Hehe, d v s jag halvsov ibland (kanske större delen av loppet) och kollade ibland, typ när svenskorna skulle skjuta. Det blev nästan medalj för AC-O, typiskt att det inte gick att knipa den där tredjeplatsen istället för fjärde men men. Nya tag imorrn då jag nog ska titta igen. Då är det nämligen herrarnas tur att köra. Ska bli spännande att se om nån av svenskarna kan göra bra ifrån sig och förstås om Björndalen lyckas få åt sig ännu ett guld.Hoppas jag inte är lika trött imorrnbitti bara. Var verkligen svintrött i morse alltså, helt sanslöst. Men egentligen är jag inte så jätteförvånad då det faktiskt är mig det handlar om.

Annars har jag inte gjort mkt idag direkt httils trots att jag varit och ju är helledig från jobbet hela dagen. Är ledig imorrn också, skönt. Vet inte vad jag har gjort av alla timmar idag egentligen:S Inte är det jkust nå vettigt iaf den saken är säker. Har iaf tankat bilen och sedan åkt hem hit till Västanå där jag befinner mig för tillfället. Kom hem fört en liten stund sedan efter att jag åkt skidor över lägdorna. Det var skönt, lite jobbigt bara eftersom jag började frysa om fötterna men men:P Nu ska jag snart ge mig iväg på en joggingtur hade jag tänkt. Var längesen jag tränade nu så det är på tiden. Har ätit en hel del onyttigt de senaste dagarna också, fy mig. Måste försöka hålla ut bättre och låta bli att äta sötsaker och sånt när det är mitt/i början på veckan. Innan jag ger mig iväg ut så ska jag först lägga in lite ny musik på min mp3 så jag har nåt vettigt att jogga till. Musiken är faktiskt jävligt viktig när man ska jogga, det tycker jag iaf.

VI hörs snart igen alla glada och sura därute i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0