Underbara snö:D

Har haft Lia-redovisning idag och det har gått finfint. Vi var ca 4 pers i varje grupp och sen fick man helt enkelt berätta var man varit och vad man tyckte och varför etc, hur enkelt som helst. Absolut ingenting jag behövde oroa mig för innan. Fast jag var faktiskt rätt duktig igår för jag började oroa mig en del men så sköt jag tankarna åt sidan genom nån form av affirmationer. Lr ja, ja valde helt enkelt att inte tänka på det och det funkade. Jag tänkte att det fick bli som det blir och här sitter jag idag och känner mig bara fånig som oroade mig igårkväll. Jaja, tur man bara oroade sig lite i onödan iaf...alltid nåt;) Måste verkligen börja slappna av mer och lita/tro på att jag kan.

Nu ska jag snart bege mig iväg till Selmas och köra ett Step-mix-pass.
Det ska bli kul. Hoppas bara jag har orken. Var ju trots allt inte alltför längesen jag var väldigt förkyld. Lr orken har jag nog med tanke på att jag har en jäkla vilja...så det borde inte vara några problem. Jag oroar mig däremot lite smått över att halsen och näsan ska klappa igenom. Men jag vill inte tro att så blir fallet.

Tycker väldigt mkt om min klass föresten:) Var så härligt att träffa den idag, spec vissa personer har jag saknat. Befinner mig i ett jäkligt roligt gäng överlag och det känns toppen! Fast på torsdag skiljs jag från de igen för då får jag jullov:D Tur man träffar de igen efter nyår iaf:)

Bara den taktila uppmasseringen kvar att oroa sig över. Nej fan, jag ska inte oroa mig över den. Ska försöka öva idag och imorrn och sen bara göra mitt bästa. Det borde gå bra. Den taktila uppmasseringen går av stapeln på onsdagmorgon så det blir spännande som bara den.

Har snöat en hel del idag föresten och det känns jättekul:D Får verkligen en större julkänsla då och det behövs. Ska bli roligt att åka hem till Övik snart:) Tänk, på fredagkväll sitter jag därhemma i Norrland igen. Inte länge kvar nu. Ska bli superkul att få träffa min kära familj igen och en del vänner också såklart:D Jag längtar! Kommer dock sakna Sunne på vissa sätt men det är sånt man får leva med.

Föresten fasen vad rykten kan sprida sig fort alltså, inte klokt. Sen om de är sanna lr inte verkar folk strunta i. Folk verkar uppenbarligen bara leta efter saker att prata om. Jaja, inte mitt problem. Är väl egentligen bara bra att folk har nåt att prata om. Hellre bidra till det än tvärtom, man får se det så;) Jag mår iaf riktigt bra och det är huvudsaken:D

Ska slita mig härifrån nu. Ha en fin måndagkväll!

Kommentarer
Postat av: sophie

världens bästa marika! blev så himla glad över att se dig idag. kraam

2009-12-14 @ 17:23:23
URL: http://hagelinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0