Spinning, aerobics & body-pump

Har haft Lia idag på Sunne hud och hälsa. Efter det gav jag mig iväg hem, käkade lite snabbt köttbullar och makaroner samt gjorde i ordning mina träningsgrejer innan jag slängde mig upp på cykeln och for upp till Selmas. Väl där blev det ett 50-minuters spinningpass. Efter spinningen körde jag 50 min aerobics (vilket inte var spec jobbigt) och sedan Body-pump i 50 min, vilket kändes som vanligt. Riktigt skönt att träna ikväll. Kände mig lite lagomt seg innan men när jag väl var på spinningen så vaknade jag till, härligt:) Lyckades dock lasta på för mkt vikter när vi skulle köra igenom axlarna på pumpen vilket gjorde att jag inte orkade den sista halvminuten...typiskt! Jaja, man lär så länge man lever.

Resten av denna kväll blir bara lugn. Imorrn ska jag städa, plugga, förhoppningsvis försöka få tag på Rosita uppe på Selmas så jag kan ställa mina LIA-frågor till henne (får väl se hur det går med den saken dock eftersom hon är en halvupptagen kvinna:P). Blir ev ett pass kl 17, det är en halvtimmes spinning och sedan en halvtimmes styrketräning.

Nu ska jag göra i ordning lite nyponsoppa och krypa upp i min soffa med min gosiga filt. Var längesen jag drack det nu, FÖR längesen. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra E

Oj vad du tränar ;) du kommer vara som värste superwoman när du kommer hem till jul ;) hihi Kram

2009-12-04 @ 11:19:26
URL: http://sandraeedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0