Småångest

Har vart på stan idag och fyndat lite på mellandagsrean. Hittade tre par jeans och två par tröjor. Ska ev lämna tillbaka nåt jeanspar dock. Tydligen så verkade alla i Övik ha haft samma planer som jag då många affärer var fullproppade med reagalna människor. Well, sånt är väl livet. Var bara till att försöka sträcka på sig och tränga sig igenom allt folk.

Känner mig inte riktigt hundra för tillfället:( Kan inte sätta fingret på exakt vad det är. Men jag har mina misstankar så som pluggångest och nyårsångest. Inte lätt när det är svårt. Är så himla less på en viss person också. Förstår mig verkligen inte på den där människan alltså. Så snäll egentligen men ändå gör denne saker så man skulle kunna tro att det var djävulen själv. Snacka om ego...:( Äsch, borde inte bry mig egentligen men det är ändå svårt att låta bli när man hör saker. Måste träna imorrn alltså. Gör jag det känner jag mig nog bättre sen. Ska försöka åka lite skidor tror jag, det är på tiden att jag gör det nu när det kommit så mkt snö och allt. Har inte tränat på bra många dagar nu. Illa är vad det är. Sen blir det inte bättre av att man käkat massa onyttigheter heller. Fy på mig!

Blir så förvirrad över mig själv. Jag tycker ju som en sak men ändå inte. Förstår inte varför jag känner som jag känner. Är väl fasen inget att skämmas över...inte egentligen. Antar att jag vill leva livets glada dagar lr hur man nu brukar säga. Men frågan är om de dagarna är så glada egentligen? Äsch, vad jag svamlar. Ni fattar väl ingenting men de är nog lika bra det.
 

Tro om man skulle dra upp till pappa och se lite hockey. Modo ska ju spela mot Brynäs nu strax. Hoppas han inte jobbar bara. Annars lär jag väl sätta mig och se på Frölunda mot Färjestad. Den går ju på tv4 tydligen. Skulle faktiskt vara intressant att se den matchen med eftersom den är utomhus, läckert värre!

Nu ska jag dra och försöka tränga undan ångesten på nåt vis. Hoppas ni får en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0