Must be strong

Nu måste jag skärpa mig. Varför tänker jag som jag gör? Om jag nu gör det jag tänker, vad blir det för bra utav det? Inte ett skit i längden. Det blir bara värre. Nu gäller det att vara stark. Borde fasen gå och lägga mig snart så jag inte gör något dumt. Dumma mig. Skyller på att jag tränat för lite nu på slutet, därför blir jag såhär. Vadå(?) jag måste ju skylla på nånting, lr hur. Fick en sån konstig känsla idag på stan när jag såg det jag såg. Jag vet ju egentligen var jag står...det måste jag ju veta...lr? Fan, orkar inte. 

Varför måste man bli påmind om saker. Antar att man kommer stöta på saker i hela livet som påminner en om saker och ting men iaf. Jag vill inte att du ska påminna mig om det där. Jag gillar inte egenskapen.

Ensamt, ensamt, ensamt...svåra känslor...ledsamhet...negativa tankar....be strong Marika, be strong!
- SOM JAG TÄNKER SÅ BLIR DET!

Lr har jag helt enkelt bara blivit för beroende överhuvudtaget...man börjar ju undra!? Skulle inte förvåna mig om det är så. Tusan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0