Home in Norrland

Är äntligen hemma i kära Övik igen:) Kom fram runt halvtio-tiden igårkväll. Hitills har jag varit med min kära familj. Det är så härligt att få träffa allesammans igen, toppenkul! Har saknat de allihopa på olika sätt:) Nu ska jag unna mig att poppa lite popcorn och se på kvällens avsnitt av Robinsson som jag missade tidigare ikväll eftersom jag, Helena och Betty var ute vid Sidensjös uterink och åkte lite skridskor. Det var väldigt kul, enda som var lite synd var att belysningen över planen inte funkade. Det gjorde att det var lite svårt, allra helst att se pucken då vi skulle passa och dribbla mellan varandra. Hockeyspelare som vi ju alla är (lr varit, mkt lr lite) så hade vi med oss puck och varsin klubba;) Well, får nog bli nån friåkning nästa gång kanske så man ser lite mer:) Men det var ändå roligt att åka skridskor helt klart.

Imorrn ska det tydligen komma snö har jag hört och det hoppas jag verkligen! Vill verkligen ha mkt snö så man kan börja åka skidor snart, hade vart så härligt. Kanske måste jogga imorrn lr nåt...borde aktivera mig. Börjar känna mig lite rastlös nu när det gått tre dagar utan att man tränat. Iofs kånkade jag en del på mina tunga resväskor igår så det var väl kanske lite träning iaf...fast det tycker jag knappt räknas med tanke på hur lite det var egentligen. Well, kanske bättre än ingenting dock.

Nu ska jag slappa. Men nu vet ni att jag är i Norrland och har det bra iaf! Ha en suverän kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0