God jul!

Har haft fullt upp dessa dagar. Lr ja, jag har tagit det rätt lugnt med egentligen men jag har verkligen priroriterat andra saker än att hänga ute på Internet. Av den orsaken har jag därmed heller inte bloggat ett dugg som ni säkert märkt. Jaja, jag bloggar nu iaf...alltid nåt, lr hur:) Har hängt en hel jäkla massa med familjen och det har varit toppenkul! Var ju så längesen jag träffade de sist så det gäller att passa på nu när man är hemma:)

Jag lever och mår bara bra här uppe i norr iaf:) Var ju julafton idag (lr åh tusan, igår menar jag...klockan är ju över 12!) och det har varit lika mysigt och trevligt som vanligt. En ovanlig sak i år är dock att vi inte haft några julklappar som vi gett till varandra. Alla i min familj kom överens om att slopa julklapps("hysterin")-inköpen i år och istället har vi bara umgåts. Det har varit otroligt skönt att slipa jäkta runt som en tok i alla affärer måste jag säga så det känns finfint. Man kan ju faktiskt visa varandra kärlek på annat sätt än bara genom att ge varandra saker.

Annars har julafton varit ungefär som vanligt (enligt traditionen). For till kyrkan på morgonen med Betty och Micke och väl där såg vi på årets julspel med Lennart Kempe bl a, alltid lika klockrent och julmysigt. Sen bar det av hem till mor för att hjälpa till att fixa med julmaten och se Kalle anka såklart. Efter det blev det till att äta julmat så det bara sjöng om det (lyckades dock med att inte äta mig alldeles för proppmätt i år) men blev ändå fullt tillräckligt mätt. Sen blev det småätandes av godis, hälsa på far en sväng. Bokade in sittplatsbiljetter till Modo-DIF om två veckor, nice! Sen spelade jag kort nu på kvällskvisten med mamma, Betty, Mange och Helena. Haha, det var roligt som faan! Detta trots att jag förlorade. Måste säga att dessa kortspelare kan vara för underbart roliga en julaftonskväll som denna (lr ja, den som var igår...ääh whatever...). Jaja, kul var det iaf! :D Love u all!<3 

Nej, nu ska jag ta och försöka sova. Imorrn blir det förmodligen vinterns första längdskidåkning tillsammans med min mor. Kommer bli skoj! :) 

Önskar er alla en fortsatt riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0