Drygskön spinning :)

Har haft LIA på Selmas idag och det har vart trevligt. Snackade en hel del med några som jobbade där, bl a en massör och en hudterapeut. Det var intressant. Sen på eftermiddagen och kvällen var jag med och körde fyra pass i rad. Det blev "meditation", "yoga", "box" (minns inte exakt vad det hette men man slog mot varandra iaf) och sist men inte minst "spinning" (vilket helt klart var drygast!). Blev riktigt trött under spinningen alltså. Börjar kännas att man tränat 4 dagar i rad nu faktiskt men mår riktigt bra samtidigt så det är en skön känsla. Försöker se till så jag får i mig någorlunda vettig och tillräckligt mkt med mat också. Man känner verkligen att förbränningen ligger på topp:P Äter ju som en häst, haha;)

Imorrn blir de nog dock en träningsfri dag skulle jag tippa på. Måste städa upp här i min stuga, laga nån vettig mat och sen plugga. Plugga behöver jag verkligen göra!! Ska gå på "Öppet hus" på Sunne hud och hälsa 16.30-20.00. Kommer nog bli lärorikt. Måste försöka bygga upp nån julstämning också, är dåligt med det just nu. Kanske ska nördspela massa julmusik imorrn medan jag städar. Det hade inte vart fel.

Har föresten inte känt av vänsterknät nånting nu den senaste tiden heller, hur skönt som helst! Var nog bara nåt tillfälligt fel i lördags. Älskar att vara frisk! :D

Nu ska jag ta och hänga upp tvätten som blivit klar i min tvättmaskin. Sen ska jag nog varva ned med ett avsnitt "Sex and the city". Var längesen det blev ett sånt nu, FÖR längesen. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0