Jag är kass

Tänkte bara skriva att jag nu verkligen har insett en sak och det är att jag är JÄVLIGT dålig på att förstå brittisk engelska. Haha, pinsamt är vad det är. Det är så mycket dialekt (mummel) på nåt vis. Lr ja, kanske det bara är jag som är kass helt enkelt. Fy tusan:S Pinsamt när man sagt "va" en gång redan och sedan inte heller förstår andra gången Sean säger. Nej, tacka vet jag svenska alltså, det kan man förstå utan några som helst problem. Frågan är hur fan jag ska kunna klara av att åka till Kanada i framtiden om jag är så dålig på att förstå:S. Well, man får väl köra teckenspråk lr nåt vad vet jag haha:P Lr också kanske jag måste börja se engelska filmer otextade men det är ju bara SÅ jobbigt:P

Nej, om man kanske skulle ta sig ut nu lr nåt. Ser ju ut att vara ett jävligt bra väder - soligt och varmt.

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0