Blev O´learys igår trots allt

Det blev utgång igår trots allt. Jag gick ut på krogen med Sandra:) Men först for jag hem till Sandra och umgicks lite där och sen for vi till Jens (och Ida). Där blev vi nån timma innan vi drog in till O´learys. Var lite väldigt lustigt att Jens hade tre stora sniglar som husdjur, haha! Hur vanligt är det då liksom? Har aldrig sett nån som haft det tidigare. Det var rätt så roligt men jag insåg att man inte ska vara ute för ofta. Är ju inte sådär superkul egentligen men roligt om man far ut nån gång bara och med bra sällskap (såklart!). Har ju vetat det faktumet tidigare med men nu blev jag påmind om det än en gång. Köpte ingenting på Olles heller vilket känns väldigt skönt, helst såhär i efterhand. Jimmi kom och hämtade mig strax efter två och då drog vi en drive-in på Max. Det var gott:)

Idag  vill jag försöka fixa mitt mobila bredband och spela saker. Är sugen på att spela kubb, krocket, sällskapsspel mm. Det skulle vara kul. Hade inte vart fel att bowla heller lr varför inte lazer dome (lr hur fasiken det nu stavas:P). Vill fara hem och göra nåt med min mor och Jimmi. Känns som att jag kommer vara lite sällskapssjuk nu de sista dagarna innan jag far till Sunne. VIll som passa på att umgås och göra grejer som jag inte kommer att kunna göra själv när jag är ensam därnere.

Saknar en viss person lite också men kan inte låta bli att vara besviken/sur på personen i fråga ändå. Tycker denne behandlat mig jävligt dåligt måste jag säga. Därför har jag valt att inte svara nåt på dennes sms. VEt som inte riktigt hur jag ska framföra att jag är besviken än. Tåls att funderas på. Tycker den här personen borde fatta nåt själv också, tänka till hur denne egentligen agerat. Visst, jag är säker på att personen i fråga in gjort det här med flit men det är ju inte första gången heller direkt och nånstans känns det som att man kommer till en punkt då man bara blir ledsen och less. Har ju sagt till om den här saken förut också men det har väl personen glömt lr nåt, suck. Människor är bra svåra att förstå sig på ibland, herregud!

Saknar Emma och Ylva också som flyttat och börjat plugga men jag är samtidigt glad för deras skull. Verkar som att de "rotat" in sig bra i Lule resp Pite. Har bara pratat lite med Emma på msn, det är allt. Men jag förstår att de har fullt upp med nollningen så jag klagar inte direkt. Jag kommer kanske också ha fullt upp de första dagarna på min utbildning, skulle inte förvåna mig iaf. Åååh, inte långt kvar nu tills jag flyttar. Känns konstigt men spännande också. Kommer säkerligen sakna mkt saker och många personer här hemma, den saken är säker. FÖrhoppningsvis får jag det så bra med utbildningen och allting där nere så det kommer vara värt saknaden.

Hoppas ni får en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0