Vintern har återvänt

Om våren och sommaren var här för två dagar sen så känns det som bortblåst nu. Ute snöar det nämligen för tillfället och är väl rätt kallt också. Lite lustigt hur vädret kan ändras så snabbt från dag till dag men sånt är livet. Gör inte så mkt för mig iaf, jag trivs mer lr mindre i alla väder faktiskt. Verkar finnas så många därute i världen som bara vill ha sommar året om, jag skulle inte orka med det faktiskt. Jag trivs med våra omväxlande väder och årstider. Jag skulle bara lessna om man hade en och samma hela tiden.

Hittils idag har jag inte gjort så mkt men jag funderar starkt på att försöka ge mig på att städa rummet.
Har redan börjat lite smått och det skulle behövas en forsättning faktiskt. Ska se om jag kan spela upp lite bra musik på denna dator medans, det hade vart härligt att lyssna på under tiden.

Senare idag/ikväll ska jag förhoppningsvis jogga lite med Helena. Det känns välbehövligt även om jag åkte skidor igår plus körde ett yogapass hehe. Var inte allra smidigast och bäst på att andas så som man skulle under yogan men vad fan, det borde ha gett ltie ändå tycker jag;P Var iaf längesen jag joggade nu alltså, FÖR längesen så det är på tiden. Får se också om min älskling kommer hit sen ikväll och hälsar på. Igår kunde han inte komma något eftersom han fick problem med sin grävare på jobbet. Blev för sent sen så därför sa vi att vi kanske kunde ses imorrn (dvs idag) istället. Hoppas det blir så för det skulle vara kul, saknar honom ju<3

Har inte så mkt mer att skriva för tillfället men jag återkommer snart. Ha det fint så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0