Bok försvunnen:(

Har jobbat idag och det tog uppenbarligen på mina krafter eftersom jag för tillfälligt sitter här coh tröstäter lakrits plus känner mig febrig. Inge vidare måste jag säga, hoppas verkligen jag mår bättre imorrn. Vill ju vara pigg nu när jag väl är ledig.

Var iaf rätt lugnt att jobba idag. Ovanligt lite folk för att vara en söndag. Lugnt hela dagen nästan och man fick till och med en förfrågan om man ville stämpla ut och gå hem men eftersom jag vill ha pengar så sa jag nej. Blev jobbigt mellan 4-5 dock för då kom det en buss på 30 pers samtidigt som det var en del folk i den vanliga "middagsrushen". Riktigt jobbigt blev det, allra helst när det varit så lugn innan för då var man så oförberedd på nåt vis. Man gatt (var tvungen) att växla tempo från 70% till 110% på bara ett ögonblick. När jag skulle till att sluta kom det en buss också och då jobbade jag över 40 minuter för att hjälpa till och för att jag ville ha pengar förstås. Hur som helst så överlevde jag uppenbarligen dagen tillslut iaf och tur är väl det för annars skulle jag ju inte kunna sitta här och roa er med ett sånt här inlägg. Jaja, nog om mitt jobb nu.

Ikväll valde jag att fara hem hit till Västanå. Fick lifta me Steve så det var sjysst:) Har käkat götta och tittat på en riktig klassiker till film tillsammans med Micke, Helena å Stefan. Det blev klassikern "Jönssonligan på Mallorca". Hehe, var riktigt längesen jag såg den så det var rätt kul. Imorrn vet jag inte vad det blir. Känner mig som sagt var febrig för tillfället men jag hoppas att det bara är nåt tillfälligt och att det ska gå över med lite sömn. Borde kanske sova nu egentligen med tanke på det men jag blev som samtidigt lite sugen på att se på NHL, om det går nån bra match(?) Kanske Rangers lr Detroit spelar nu kl 1? Måste tusan kolla upp det, det är ju trots allt bara 25 minuter kvar isf. Kan ju faktiskt sova ut imorrn med så det känns riktigt skönt.

Måste föresten försöka hitta en bok som jag lånat på biblioteket och som jag tydligen har lyckats slarva bort.
Blir banne mig orolig alltså, vart tusan kan den vara!? Jaja, nånstans är den väl och som tur är har jag lånat om den men jag måste ju ändå hitta den inom en snar framtid (helst imorrn) om inte annat just då bara för att slippa oroa mig över den. Jag viull inte behöva betala en massa pengar för en bok som jag av klantighet lyckats slarva bort. Nej, jag ska hitta den imorrn...jag måste bara det alltså.

Nu ska jag kolla vidare här på nätet samt fortsätta skriva med två trevliga vänner på msn. Fick föresten inte träffa Maria idag som det var tänkt och det var lite tråkigt:( Hade sett fram emot det men tydligen så hade hon skolgrejjer att göra så vad gör man. Hoppas iaf att jag får se henne snart igen:) Hörni, ha en fortsatt härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0