Sommardesign

Nu har jag ändrat min bloggdesign till en lite mer somrig sådan som ni nog märker:) Känns som att det var på tiden nu när nästan all snö är borta. Kanske fortsätter och ändrar nå mer smågrejer sen, just nu orkar jag inge mer haha:P Det får vara såhär som det är nu tills vidare. Känns ju lite roligt att förändra lite också, inte bara ha samma, samma hela tiden.

Nu blir det strax jogging med Helena och Stefan och sen ev lite yoga om jag orkar. Nåja, jogging ska det iaf bli. Imorrn är det jobb 11.30-19.15 som gäller. Vet fortfarande inte säkert om/när min pojkvän kommer, kanske borde slå han en signal snart och höra mig för. Synd bara att jag knappt har några pengar på mobilen:S

Hejsvejs på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0