Skidåkning i t-shirt

Blev ingen utgång igårkväll och det var nog lika bra det för min kropp behövde vila och ja, mitt huvud med för den delen. Blev en väldigt lugn kväll hemma hos Jimmi framför tvn och datorn ist. Gick och la mig väldigt tidigt för att vara mig en fredagkväll, redan 1. Var skönt dock, kändes att man varit vaken 19 timmar i sträck.

Idag har jag varit på fjället och åkt längdskidor med min kära mamma:) Det var riktigt härligt måste jag säga. Varmt så in i norden, solen låg på som bara den men det var skönt. Åkte i bara t-shirten och det var helt lagom. Blev lite varmt om benen dock i mina svarta träningsbyxor men men vad göra liksom. Känns lite väl extremt att komma åkandes i bara shorts haha:P Är ju trots allt inte sommar än.

Hur som helst så var skidturen väldigt härlig, blev allt som allt en skidåkning på 2,4 mil men så var vi borta typ hela dagen också:P. Vi var borta så länge mkt pga att vi stannade och pratade med massa folk vi stötte på efter skidspåret. Lr ja, det var mest mamma som pratade om jag ska vara ärlig men det var trevligt ändå. Ååh, en underbar skiddag har det varit! jag mår verkligen bra av att vara ute i naturen, det är så bra för själen:) Tyvärr lär det nog dock ha varit den sista skidturen för mig för denna säsong eftersom bäckar säkerligen komma rinna över skidspåret på en hel del ställen.

Var ju egentligen tänkt att jag skulle vara ledig i helgen (lör+sön) men igår så tog jag på mig ett pass imorrn 9.30-18.
Kommer säkerligen ångra det imorrn om det blir lika fint väder som det varit idag men det ger ju pengar åtminstone. Och det är ju nånting jag, precis som alla andra, gärna vill ha. Man får försöka tänka positivt.

Nu ska jag äta lövstek och wookgrönsaker med min pojkvän.
Resten av kvällen lär ägnas åt tv, gh, singstar och ev. lite dator. Kommer bli lugnt och förhoppnignsvis en rätt tidig kväll för min del eftersom jag ju börjar jobba rätt tidigt imorrn. Lär bli lite blåbär och glass senare ikväll också, mums:D Är ju trots allt helg nu så då får jag unna mig lite, hehe. Nej, maten kallar. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0